Мото клуб
Reckless Angels
Украина Житомирская обл. Володарск-Волынский
Меню сайта
Категории каталога
Мои файлы [7]
Мини-чат


Главная » Файлы » Мои файлы

Підготовка мотоцикла до зими
[ ] 29.11.2008, 22:22
Що ж, ось і закінчився черговий сезон. У більшості міст нашої країни вже випав сніг, а десь ще тепло і сезон все ще не закритий. Підготувати мотоцикл до зимівлі досить просто, якщо звичайно є приміщення для «зимівлі». Якщо приміщення для зимового зберігання мотоцикла немає - можна звернеться до знайомих, сусідів, можливо, ваш мотоцикл хтось та прихистить в своєму гаражі, хай і не безкоштовно. На сьогоднішній день, багато фірм так само пропонують «зимове зберігання» мотоцикла, якщо у вас немає інших варіантів, краще скористатися такою послугою. Не дивлячись на вищеописані варіанти, багато мотоциклістів все ж кидають мотоцикли на вулиці (на стоянках) на всю зиму, звичайно на подив таких власників, мотоцикли заводяться і їздять на наступний сезон, але наскільки довговічні мотоцикли після таких зимівель сказати складно. Звичайно, краще всього, коли є теплий капітальний гараж (бокс,склад), в якому сповна комфортно можна розташувати свій мотоцикл на зимове зберігання. Першим варіантом зимівлі ми розглянемо опалювальний і не опалювальний гаражний бокс (в принципі особливої різниці немає), потім коротко я опишу підготовку до зимівлі мотоцикла, на стоянці (на вулиці).
Зимова консервація (зберігання) мотоцикла.
Приміщення для зимівлі мотоцикла, має бути сухим і чистим, це один з найголовніших критеріїв, краще якщо приміщення опалювальне або є хоч би світло, наявність вентиляції так само необхідна (інакше першого параметра - сухості, просто не буде).
1. Обов'язково - якісно, з шампунем для пластика вимити мотоцикл, якщо є можливість і бажання нанесіть поліроль з воском для пластика. Всі металеві деталі обробити WD-40 (продається в будь-якому авто магазині, купіть найбільший флакон - згодиться завжди а хватить на довго!). Гумові деталі, включаючи покришки, краще обробити силіконовим спреєм або поліролью для шин (підійде від авто).
2. Якщо є можливість і бажання, під кожну свічку в циліндр крапнути по 1-2 краплі масла (тієї ж в'язкості і того ж типу, що залите в двигун). Свічки, зрозуміло, вкрутити на місце.
3. Зняти акумулятор і занести його в тепле приміщення (навіть якщо бокс опалювальний), ідеально зберігати акумулятор в квартирі і періодично справлятися про стан батареї і при необхідності підзаряджати, відмінно підійде для цих цілей будь-який з мотоциклетних акумуляторних зарядних пристроїв.
4. Бензобак мотоцикла, заправити до верху. Найбільш якісним бензином (бажано з вищим октановим числом). Якщо заправити низькооктановим бензином - є шанс, що навесні бензин просто прийдеться злити, оскільки двигун мотоцикла або взагалі не буде заводитися, або заведеться і буде «троїти», а свічки довго на цьому бензині не пропрацюють. Багато мотоциклістів так само додають стабілізатор палива в бензин. За моїми спостереженнями сенсу в цьому немає, за винятком того випадку, коли в бензобак заливається бензин з октановим числом 92. Навіть якщо ви завжди використовуєте 92 бензин, на зимовий період зберігання кращим рішенням буде заправка бензобака вашого мотоцикла «під горло» бензином з октановим числом 98.
5. Обов'язково закрийте вихлопну трубу (глушник), особливо актуально, якщо у вас «прямоточний» вихлоп! Краще всього для закупорки, використовувати щільний поліетиленовий пакет і скотч (але не в якому випадку не обклеюйте скотч прямо на поверхню деталей мотоцикла (можуть залишитися сліди які практично неможливо буде видалити). Закупорка вихлопної системи не дозволить осідати конденсату - влазі усередині вихлопної системи, інакше ж навесні мотоцикл буде складно завести.
6. Обов'язково приспустити тиск шин, десь на половину. Наприклад, якщо по сервісному мануалу тиск в шинах має бути - 2.2, спустіть шини до 1.1 або до 1. Вивішувати мотоцикл немає сенсу, якщо покришки якісні і не дуже старі, за одну зимівлю в закритому приміщенні покришки не порепаються і не «задубнуть» - перевірено! Найправильніше поставити покришки на дерев'яні бруски - але обов'язково упевніться в безпеці такої установки мотоцикла, і ще раз повторююся - спустіть тиск на половину.
7. Шкіряне сідло краще обробити вологовідштовхуючим спреєм «SMS» продається в будь-якому взуттєвому магазині. Не використовуйте поліроль для шкіри, сідло після такої обробки залишиться слизьким на завжди! Перевірено на собі.
8. Бензобак, сідло, фару, панель приладів, вітрове скло мотоцикла - краще закрити чохлом, чохол слід підвернути, тобто не закривати нижню частину мотоцикла повністю, оскільки потрібна вентиляція, навіть при мінімальному русі повітря вентилювання відбувається. Якщо ж мотоцикл повністю покрити мотоциклетним чохлом, вентиляції не буде взагалі. Влітку ж мотоцикл вільно можна покривати чохлом, як в приміщенні, так і на вулиці. Хоча після дощу мотоцикл найправильніше витерти сухою чистою ганчіркою.
Не накривайте мотоцикл плівкою і поліетиленом (ні взимку, ні літом!), лише спеціальними чохлами або м'якою тканиною, яка не втрачає своїх властивостей на холоді. Поліетилен може «прилипнути» до лакофарбових матеріалів мотоцикла при негативних температурах, потім його можна буде зняти лише з фарбою мотоцикла.

Якщо мотоцикл зберігатиметься взимку в приміщенні (гараж/склад/бокс).

Зливати рідини, особливо масло з двигуна украй не рекомендується! Деталі двигуна без масла почнуть ржавіти, внутрішні деталі двигуна настільки чисті, що щонайменша корозія може безповоротно позначитися на терміні служби і якості роботи двигуна! Заміну мастила та інших рідин необхідно проводити перед зимою, а не навесні.
Відносно системи охолодження - так само не слід зливати рідину з системи, гумові патрубки піддадуться розкладанню, радіатор ржавітиме, сальники у водяній помпі почнуть розкладатися.
Заводити мотоцикл при негативних температурах так само не бажано.

Зберігання мотоцикла в зимній період на вулиці.

Якщо ви плануєте зберігати мотоцикл на вулиці, обов'язково виконайте всі вище описані процедури, додатково якісно «укутайте» мотоцикл в хутра і ковдри (це не жарт). Мастило і антифриз також краще не зливати, але потрібно точно знати в'язкість мастила і властивості вашого антифризу. Зазвичай мастила не замерзають (заводити мотоцикл ви не будете), а ось антифриз при сильній «розбавленності» дистильованою водою може замерзнути і розширюючись, вже як лід, розірвати гумові шланги та метал.

Категория: Мои файлы | Добавил: MrVlad | Автор: Влад
Просмотров: 1154 | Загрузок: 0
Всего комментариев: 0

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]


Форма входа
Поиск
Друзья сайта
    Художественные работы по камню.

    Rolling Butterfly
    Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0


    Copyright MyCorp © 2024